dissabte, 13 de maig del 2017

El pirata malo ve per les nits, malson

Quant era petita la meva xica tenia molts mals somnis, una nit vaig escriure aquests text.
Fa dos o tres dies va tenir un mal son i em vaig recordar d'ell.
Avui hem passat el dia en familia i per anar a dormir li he llegit, el vaig escriure quan tenia 4 anys ara en te 10.

La meva xica minuda somia en un pirata "malo". Un pirata dolent que ve per les nits, que les agafa i les tanca dins d´una caixa i les deixa a ella i la seva germana totsoles i tancades. I jo sommio en canviar-li el somni, en trencar al pirata malo en mil trosets i fer d´ell gominoles i estels divertits i dolços. Però no puc, cada cop que s´amaga el sol ell comença a apareixer als seus ulls com una por ja coneguda. Com si sabes que aquell pirata que les ailla i les deixa soletes pronte tornarà a atacar omplint la seva vida de tristor i soletat. I vas i l´abrases i saps que no es suficient hi ha tant per omplir i ella es tant petita, i el pirata li ha fet un forat tant gran.

La meva xica minuda, el papa i jo matarem al pirata, em fet un pla. Quan sigue de nit i l´ataque ha de cridar molt fort dins del somni i nosaltres correrem i li pegarem una patada al cul del pirata perquè sapigue que no es pot tractar aixi a les xiques. Avui potser el dia  que matem al pirata, de moment dorm tranquil·la, jo no puc dormir pensant amb els seus somnis.